Poznaj korzyści RentCheck

Biura

Nam gravida congue ligula id bibendum. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae.

Magazyny

Nam gravida congue ligula id bibendum. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae.

Biura

Nam gravida congue ligula id bibendum. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae; Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum efficitur quam ac ante ultricies vehicula. Curabitur euismod augue velit, sit amet faucibus tellus finibus et.

Trafiamy w potrzebę

Decyzja, czy pozostawić firmę w dotychczasowym biurze, czy ją relokować nie jest łatwa. Obie możliwości wymagają dogłębnej analizy, popartej wiedzą i doświadczeniem. Zazwyczaj szukamy nowych lokalizacji, ale czasami optymalną opcją okazuje się pozostanie w dotychczasowym biurze – wówczas renegocjujemy warunki najmu.

Widzimy więcej niż inni

Potrafimy ocenić rynkowe trendy i przewidzieć nadchodzące zmiany. Dostrzegamy to, czego  nie widzą inni – znaczenie biura w kształtowaniu wizerunku firmy jako pracodawcy. Dobrze zlokalizowane, wygodnie urządzone biuro podnosi prestiż organizacji, pomaga pozyskać najbardziej utalentowanych pracowników, co pośrednio wypływa na rentowność firmy.

Wiemy, co jest ważne

Nasza oferta uwzględnia nie tylko kompleksowe usługi doradcze. Koncentruje się również na aspektach, którym musi sprostać popandemiczny rynek biurowy – zmianie roli biura, które od tej pory jest nie tylko miejscem pracy, ale też przyczynia się do polepszania samopoczucia i efektywności pracowników, a długofalowo – do realizacji celów biznesowych.

Oferujemy kompleksowe usługi

Kompleksowość usług to jedna z naszych zalet. Do realizacji projektu angażujemy zespół doświadczonych profesjonalistów, którzy gwarantują najwyższą jakość wykonania na każdym etapie. Są wśród nich wykwalifikowani analitycy rynku, skuteczni negocjatorzy, prawnicy, architekci oraz koordynatorzy projektów.

Nasze usługi

Projekty wnętrz

Współpracujemy z kilkoma doświadczonymi i cenionymi architektami specjalizującymi się w projektach biurowych. Nasz Klient na podstawie przedstawionego portfolio może sam zdecydować, który z nich zrealizuje koncepcję  nowej aranżacji firmowego biura. W ramach tej usługi firma otrzymuje projekt biura zawierający: koncepcję architektoniczną wnętrza w postaci rysunków oraz wizualizacji 3D, propozycję rozwiązań materiałowo-technicznych oraz stylistki (m.in. kolorystyki) wnętrz oraz dobór aranżacji meblowych wraz z prezentacją produktów od wybranych producentów.

Strategia środowiska pracy

Szereg usług i rozwiązań, które oferujemy zawiera nie tylko doradztwo, obsługę transakcyjną i zarządzenie projektem. Koncentrujemy się również na aspektach zapewniających dobre poczucie użytkownikom biur, takich jak pomoc w planowaniu architektury przestrzenni – uwzględniająca personalizację, wielofunkcyjność powierzchni wspólnych oraz zastosowanie nowych technologii zwiększających komfort i bezpieczeństwo pracy. Doradzamy w tworzeniu miejsca pracy optymalnego dla każdego pracownika: przestrzeni elastycznej, którą łatwo dostosowywać do potrzeb zarówno zespołów, jak i pojedynczych pracowników.

Audyt kosztów eksploatacyjnych

Umowa najmu powierzchni biurowej obejmuje opłatę eksploatacyjną. Aby lepiej zrozumieć sposób jej rozliczania warto przyjrzeć się dokładnie rodzajom ponoszonych kosztów. Nasz audyt obejmuje: umowy z dostawcami mediów, faktury kosztowe, zlecenia, stałe umowy serwisowe, deklarację podatku od nieruchomości, dokumenty własne wynajmującego dotyczące ubezpieczenia majątkowego oraz ubezpieczenia OC wraz z polisami ubezpieczeniowymi, decyzję w sprawie opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości  oraz deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Doradztwo architekta

Projektowanie biura to złożony, wieloetapowy proces, który uwzględnia funkcjonalność i estetykę przestrzeni, zgodne z potrzebami konkretnej firmy oraz tak dziś istotny czynnik, jakim jest wpływ miejsca pracy na dobre samopoczucie pracownika. Sprostanie tym wymaganiom wymaga wiedzy, wyczucia, doświadczenia, jednym słowem – udziału właściwego architekta.

 

Architekt, z którym współpracujemy opracowuje optymalną koncepcję aranżacji przestrzeni biurowej dla konkretnej organizacji. Bierze pod uwagę nie tylko jej potrzeby, ale także bieżące trendy w projektowaniu nowoczesnych i funkcjonalnych biur. Analizuje także możliwości reorganizacji biura w celu zwiększenia efektywności wykorzystania powierzchni.

Obsługa transakcji

Realizujemy z powodzeniem małe i duże projekty, a każdy z nich – niezależnie od stopnia skomplikowania traktujemy jako wyzwanie. Przykładamy wagę do każdego etapu procesu transakcyjnego – bardzo dbamy o wysoki standard obsługi.

Zarządzanie projektem

Zawarcie umowy najmu wymaga wieloetapowych przygotowań. Zanim sfinalizujemy transakcję jesteśmy zawsze pewni, że wszystko zostało dopięte na ostatni guzik. Przed podpisaniem umowy najmu:

  • analizujemy wymogi techniczne i doradzamy w tym zakresie podczas negocjacji
  • weryfikujemy koszty i szukamy oszczędności
  • wstępnie oceniamy funkcjonalność aranżacji zaproponowanej przez projektanta wybranego przez Klienta
  • dokonujemy niezależnej, zewnętrznej kontroli terminów, kosztów i jakości prowadzonych prac, zgodnie z zapisami w umowie najmu
  • określamy możliwe ryzyka projektu
  • kontrolujemy terminy oraz jakość techniczną prac wykończeniowych i instalacji oferowanych w standardzie przez Wynajmującego, jak również prac ponadstandardowych wymaganych i zamówionych przez najemcę, uregulowanych w umowie najmu
  • określamy zakres i koszt potrzebnych lub zamówionych prac dodatkowych, czuwamy nad ich realizacją
  • weryfikujemy ostateczne koszty powykonawcze, przedstawione przez Wynajmującego
  • nadzorujemy zamknięcie projektu

Wsparcie prawne

Stała asysta doświadczonego prawnika jest ważna na każdym etapie zawierania umowy najmu. Dotyczy nie tylko bieżącego doradztwa oraz kompletowania i weryfikacji dokumentów. Przydaje się też w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów, czy chociażby określenia ryzyk prawnych. Rolą prawnika jest też wykrywanie postanowień umownych niekorzystnych dla najemcy lub sprzecznych z obowiązującymi praktykami rynkowymi.

Analiza porównawcza budynków

Analiza porównawcza, którą proponujemy pozwala ocenić wybrane budynki pod kątem zużycia energii, uzyskanych certyfikatów środowiskowych, stanu technicznego oraz kosztów.

Pomoc przy przeprowadzce

Przeprowadzenie firmy do nowej siedziby wcale nie musi spędzać snu z powiek. Przedsięwzięcie może wydawać się trudne organizacyjnie, ale nie dla tych, którzy korzystają z pomocy firmy wyspecjalizowanej w relokacjach. Naszym klientom oferujemy wsparcie doświadczonych partnerów, którzy sprawnie i z dbałością o każdą rzecz przeniosą biuro w nowe miejsce.

Magazyny & obiekty przemysłowe

Nam gravida congue ligula id bibendum. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae; Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum efficitur quam ac ante ultricies vehicula. Curabitur euismod augue velit, sit amet faucibus tellus finibus et.

Trafiamy w potrzebę

W ciągu ostatnich paru lat Polska stała się strategicznym punktem dla logistyki w Europie. Przerwanie łańcuchów dostaw podczas pandemii sprawiło, że część firm zdecydowała przenieść produkcję na Stary Kontynent, by zapewnić ciągłość działalności. W rozkwicie jest branża e-commerce. Rosnące zapotrzebowanie sprawia, że wachlarz możliwości się rozszerza, przez co wybór właściwego obiektu wymaga coraz bardziej wnikliwej i profesjonalnej analizy. Nasza oferta uwzględnia kompleksowe usługi doradcze w zakresie wynajmu powierzchni magazynowych i przemysłowych, a także koordynację projektowania i budowy obiektów BTS (build-to-suit) i BTO (build-to-own). Obejmuje również zakup i sprzedaż gruntów inwestycyjnych.

Widzimy więcej niż inni

Potrafimy ocenić rynkowe trendy i przewidzieć nadchodzące zmiany. Dynamiczny rozwój sektora e-commerce zwiększył popyt na powierzchnie logistyczne. Doradzając Klientom mamy zawsze na uwadze charakter ich działalności. Odpowiednia lokalizacja i przystosowanie budynku do specyficznych procesów logistycznych, decydują o tym, czy dostawy realizowane są na czas. Dlatego zawsze zapewniamy naszym Klientom rozwiązania, które są najlepsze dla potrzeb operacyjnych, skutecznie wspierają plany rozwoju firmy oraz gwarantują dobrostan pracowników.

Wiemy, co jest ważne

Świadomość firm dotycząca zrównoważonego rozwoju wzrosła, a wraz z nią  zwiększyła się potrzeba realnego wpływu na powstrzymanie negatywnych zmian klimatycznych. Również najemcy obiektów logistycznych podążają tą ścieżką, w czym dotrzymujemy im kroku. Szukamy dla nich obiektów o wysokim standardzie, uwzględniających „zielone” rozwiązania wspierające energooszczędność, a nawet zeroemisyjność.

Oferujemy kompleksowe usługi

Kompleksowość usług to jedna z naszych zalet. Do realizacji projektu angażujemy zespół doświadczonych profesjonalistów, którzy gwarantują najwyższą jakość wykonania na każdym etapie. Są wśród nich wykwalifikowani analitycy rynku, skuteczni negocjatorzy, prawnicy, architekci oraz koordynatorzy projektów.

Nasze kompleksowe usługi

Przegląd i porównanie dostępnych powierzchni

Poszukiwania odpowiednich powierzchni magazynowych lub przemysłowych są długim i wieloetapowym procesem. Wybranie optymalnego obiektu oraz wynegocjowanie korzystnej oferty wymagają eksperckiej wiedzy i doświadczenia. Wybierając powierzchnię magazynową wnikliwie analizujemy obiekt pod kątem lokalizacji, standardu, rodzaju i wielkości oraz ceny.

Renegocjacje umów

Renegocjowanie warunków obowiązującej umowy najmu przed jej wygaśnięciem może być korzystne dla wynajmującego. Poza obniżeniem czynszu obszarem do negocjacji bywają zagwarantowanie dodatkowej powierzchni pod rozszerzenie działalności lub prace adaptacyjne wykonywane na rzecz najemcy przez wynajmującego.

Obsługa transakcji

Realizujemy z powodzeniem małe i duże projekty, a każdy z nich – niezależnie od stopnia skomplikowania traktujemy jako wyzwanie. Przykładamy wagę do każdego etapu procesu transakcyjnego – bardzo dbamy o wysoki standard obsługi.

Audyt kosztów technicznych

Nasze raporty techniczne, zawierające dokumentację fotograficzną, określają stan przejmowanego lub zwalnianego obiektu. Są bardzo pomocne przy kalkulacji dodatkowych kosztów związanych z ewentualnymi naprawami i przyczyniają się do oszczędności najemców. Audyt przeprowadzamy również wtedy, gdy planowane jest renegocjowanie i odnowienie umowy najmu.

Analiza kosztów najmu

Dokonujemy szczegółowej analizy kosztów najmu powierzchni magazynowej, w skład których wchodzą: czynsz, zużycie mediów i opłaty eksploatacyjne

Koordynacja projektowania i budowy obiektów BTS i BTO

BTS (build-to-suit) i BTO (build-to-own), czyli projektowanie i budowa obiektów pod potrzeby konkretnej organizacji, sprawdza się najczęściej w przypadku firm produkcyjnych lub tych, które opierają się na szczególnie zaawansowanej logistyce. Dzięki projektowaniu według ściśle określonej, indywidualnej specyfikacji i wyborze najdogodniejszej lokalizacji, gotowy obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb konkretnej firmy.

Zakup i sprzedaż gruntów inwestycyjnych

Zakup gruntu pod budowę centrów logistycznych i magazynowych może być korzystną inwestycją, o ile inwestor korzysta ze wsparcia doświadczonego doradcy, który potrafi wyszukać grunty z odpowiednim potencjałem.